Përshkrim i shkurtër
ISO 9001 është standardi që përcakton kërkesat për një sistem të menaxhimit të cilësisë. Ndihmon bizneset dhe organizatat të jenë më efikase dhe të përmirësojnë kënaqësinë e klientit. Ky standard u drejtohet kompanive të të gjitha madhësive – nga njëfirmë/biznes i vogël e vogla deri te organizatat/ndërmarrjet globale.
Një sistem i menaxhimit të cilësisë është mënyra se si një organizatë mund të përmbushë kërkesat e klientëve të saj dhe palëve të tjera të interesuara që preken nga aktiviteti i saj
Çfarë përfitimesh do të sjellë për biznesin apo organizatën?
Implementimi i një sistemi të menaxhimit të cilësisë ndikon pasi:
- I jepet prioritet kompanive/bizneseve që janë certifikuar me ISO 9001, në pjesmarrjen në tendera të ndryshëm.
- Rrit besimin e klientit se produkti dhe/apo shërbimi i ofruar plotëson kërkesat e rregulloret dhe ligjet në fuqi.
- Krijon avantazh konkurues dhe tërheq klientë dhe/ose investitorëve të rinj në tregjet ndërkombëtare.
- Redukton kostot operative përmes funksionimit efikas dhe rritjes së produktivitetit.
- Siguron që përmirësimi i arritur varet nga një sistem menaxhimi dhe jo nga nisma të izoluara.
Parimet e standardid
Standardi i menaxhimit të cilësisë është standardi më i përdorur i cili funksionon bazuar në disa parime themelore të tij:
- Fokusi ndaj klientit
- Udhëheqja
- Angazhimi i njerëzve
- Qasje ndaj procesit
- Përmirësimi
- Vendimmarrja e bazuar në evidenca
- Menaxhimi i marrëdhënieve me palët e interesuara