Menaxhimi i cilësisë

Çertifikimi ISO 9001.

Përshkrim i shkurtër

ISO 9001 është standardi që përcakton kërkesat për një sistem të menaxhimit të cilësisë. Ndihmon bizneset dhe organizatat të jenë më efikase dhe të përmirësojnë kënaqësinë e klientit. Ky standard u drejtohet kompanive të të gjitha madhësive – nga njëfirmë/biznes i vogël e vogla deri te organizatat/ndërmarrjet globale.

Një sistem i menaxhimit të cilësisë është mënyra se si një organizatë mund të përmbushë kërkesat e klientëve të saj dhe palëve të tjera të interesuara që preken nga aktiviteti i saj

 

Çfarë përfitimesh do të sjellë për biznesin apo organizatën?

Implementimi i një sistemi të menaxhimit të cilësisë ndikon pasi:

  • I jepet prioritet kompanive/bizneseve që janë certifikuar me ISO 9001, në pjesmarrjen në tendera të ndryshëm.
  • Rrit besimin e klientit se produkti dhe/apo shërbimi i ofruar plotëson kërkesat e rregulloret dhe ligjet në fuqi.
  • Krijon avantazh konkurues dhe tërheq klientë dhe/ose investitorëve të rinj në tregjet ndërkombëtare.
  • Redukton kostot operative përmes funksionimit efikas dhe rritjes së produktivitetit.
  • Siguron që përmirësimi i arritur varet nga një sistem menaxhimi dhe jo nga nisma të izoluara.

 

Parimet e standardid

Standardi i menaxhimit të cilësisë është standardi më i përdorur i cili funksionon bazuar në disa parime themelore të tij:

  • Fokusi ndaj klientit
  • Udhëheqja
  • Angazhimi i njerëzve
  • Qasje ndaj procesit
  • Përmirësimi
  • Vendimmarrja e bazuar në evidenca
  • Menaxhimi i marrëdhënieve me palët e interesuara
Keni pyetje? Kontaktoni me ne.
Mesazh Direkt



    Shërbime të tjera nga e-Cert.
    Këtu për të ndihmuar në çdo nevojë të biznesit tuaj.

    e-Cert ofron shërbime të Certifikimit të Sitemeve të Menaxhimit ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, Trajnime, Certifikime Produkti, Inspektimi për palë të treta.